Shit happens

Hi Ingrid
Unfortunately I cannot send you bracelets before Monday, because here is stormy weather and Catamaran doesn’t  go.
There is no other way than Monday.
Bye B

Bovenstaande tekst is de mail die ik vorige week van Bruno kreeg. Zo gaat dat op een eiland. Hij woont en werkt op Vis, voor de kust van Split in Kroatië. Ik verwacht de Naval Knot Big en Small in zwart. Die gaan erg hard. Deze keer heb ik gevraagd of hij zwart glad leer wil combineren met zwart suede. Ik kijk er naar uit, volgens mij is dat een super combi.

De communicatie met Bruno gaat prima, hij spreekt goed Engels. Het vervoer is de reden dat het niet altijd zo gaat als ik wil. Je kunt je afvragen of dat zo erg is. Veel kan ik ondervangen met van te voren plannen en communiceren, maar een storm is nou één van die dingen die je niet in de hand hebt. Geeft niks, de armbanden komen dus een week later. Gelukkig nog wel op tijd om voor de kerst te kunnen verkopen. Hou mijn facebookpagina in de gaten. Zodra ze binnen zijn, post ik een foto.

In deze tijd is iedereen gewend om wensen heel snel ingevuld te zien. What’s app is daar een mooi voorbeeld van. Je reageert direct, of in ’t ieder geval binnen een paar uur. Ik doe daar ook aan mee en probeer mijn klanten zo snel en persoonlijk mogelijk te woord te staan. Toch is het mooi dat niet alles in de hand te houden is. Mijn Naval Knots verbinden. De vorm staat voor verbinden en het verhaal erachter ook. Ik verbind ambacht met een mooi product waar het waard is om op te wachten.

Verkoopadressen.

Mijn producten zijn te verkrijgen in mijn webshop,  bij To Daze in Geertruidenberg, en bij Modemall Voorwinden in ‘s-Gravendeel en Oud-Beijerland. Ellen Juwelier in Roosendaal,  Miries in HengeloKathelijne’s Trouvailles in Edam en Teuben Gifts & Fashion in Breda horen nu ook bij de Issa-familie.  Ik houd je op de hoogte…. 

Follow my blog with Bloglovin

Plaats een reactie